Belfast, Here I come! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Roxy Kapteijns - WaarBenJij.nu Belfast, Here I come! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Roxy Kapteijns - WaarBenJij.nu

Belfast, Here I come!

Blijf op de hoogte en volg Roxy

02 Januari 2013 | Nederland, 's-Hertogenbosch

18 januari begint het avontuur: 4,5 maand ben ik te vinden in Noord-Ierland, oftewel in Belfast!
Ik ga hier studeren op de universiteit Stranmillis en verblijf in een campus met allemaal internationale studenten. Oh oh oh wat heb ik er toch zin in!

De voorbereidingen zijn in volle gang: formulieren invullen en opsturen, beurs aanvragen, onderhuurder voor mijn kamer regelen, vliegtickets boeken en beginnen aan mijn inpaklijst!! Maar.... het is allemaal gelukt! Of althans, dat denk ik? Nog een paar kleine dingetjes regelen en dan vlieg ik er vandoor.
De laatste twee weekjes in Nederland ga ik genieten van familie, vriendjes en vriendinnetjes en mijn thuis.

Ik ga dit avontuur niet alleen aan maar Hilde en Josephine gaan ook naar Belfast Stranmillis. We hebben al veel mail contact gehad met Stranmillis dus daar heb ik alle vertrouwen in!

Ik kan nu allemaal wel heel uitgebreid gaan vertellen hoe en wat, maar het precieze weet ik er ook nog niet van af. Ik laat het op me afkomen en ga genieten van de mensen, mijn studie, het land,niet te vergeten de PUBS! :) en nog veel meer!

Dus tot zo ver,

BYE
(over een halfjaartje kan ik dit uitspreken met een iers accent)

• 03 Januari 2013 - 09:40

Leonie Verest: